úterý 19. ledna 2016

Ze všedního dne ráda mám

Zeptal ses mě, co mám ráda. Tak tady toho pár je, pár toho, co bys možná nevymyslel. Měla bych to aktualizovat každý měsíc. Nejmíň. Však mě znáš. 
A víš. 

  • když můžu jet jednou tramvají dlouho bez přestupu
  • když narazím na neznámého autora poezie, který píše obdobně mě
  • když narazím na novou kavárnu, která splňuje moje požadavky a má zatraceně dobrý kafe
  • posílat přes messenger žlutá srdíčka
  • když si koupím nový šaty
  • když můžu brečet a u toho psát
  • když je moje babička od rány
  • když si v hlavě vymýšlím náměty na fotky, který pak fotím
  • když můžu kamarádovi vyprávět sny 
  • když si myji vlasy tím nejvoňavějším šampónem
  • když můžu číst Havla a pít zelenej nebo jasmínovej čaj
  • když si můžu den rozplánovat na minuty a všechno se mi tam vejde a já nemám pocit prokrastinace
  • když si můžu ubalit cigaretu
  • když někdo umí vyprávět inteligetní vtipy
  • když se dívám na starý divný filmy
  • když mě malí obdivují
  • když mi někdo oloupe pomeranč
  • černý olivy bez pecek
  • Marii II. 
  • když mi zaschne lak bez obtisků
  • hru Asociace
  • vymýšlet přezdívky
  • když se rozezní znělka Star wars
  • inside vtípky s kamarády
  • gentlemany
Za měsíc to aktualizuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat